Wednesday, April 26, 2017

Μανταλάκια - Μαγνήτες

Λατρεύω την ανακύκλωση υλικών! Μανταλάκια έχω φτιάξει πάρα πολλά και αυτά είναι τα πιο πρόσφατα. 
Εντάξει θα πει κανείς, σιγά τη χειροτεχνία και μάλιστα από ευτελές υλικό. Όμως εγώ το ευχαριστιέμαι (σε δουλειά να βρίσκομαι). Έτσι όταν δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω ζωγραφίζω ή αλλάζω ότι βρω μπροστά μου, από μανταλάκια, πέτρες, βάζα, μολύβια, και ότι άλλο μου έρθει σαν ιδέα.
Έψαχνα πολύ καιρό να βρω ξύλινα μανταλάκια, καθώς υπάρχει έλλειψη στα super market. Τελικά και αφού... "ρωτώντας πας στην πόλη", μετά από τη συμβουλή της καλής μου φίλης, βρήκα ίσως μερικά από τα τελευταία ξύλινα μανταλάκια, σε ένα χρωματοπωλείο. Φυσικά πήγα και αγόρασα αμέσως 4 πακέτα (άφησα 1 πακέτο μήπως το θέλει κανένας άλλος πελάτης, αλλά μου φαίνεται πως μάλλον εγώ θα το πάρω πάλι).
Και φυσικά ξεκίνησα αμέσως να τα ζωγραφίζω. Μερικά από τα σετ έχουν και μαγνητάκι από πίσω ώστε να κολληθούν, ίσως στο ψυγείο, και να κρατάνε φωτογραφίες ή σημειώσεις.

                 







No comments:

Post a Comment